مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل

فوتبال ایران وجهان

فوتبال ایران وجهان2012

مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل

ديدار تيم هاي ايران و قطر در مرحله دوم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني برزيل از ساعت 20 در حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد و با تساوي بدون گل پايان يافت.

تيم ملي بازي را مسلط بر توپ و ميدان شروع کرد و چندين حمله روي دروازه قطر انجام داد اما دقايقي بعد تيم قطر از لاک دفاعي بيرون آمد و به سمت دروازه ايران حرکت کرده و خطراتي را هم ايجاد کرد.

دقيقه 30 بازي تيم ملي بار ديگر جان تازه اي گرفت و حتي ضربه نکونام به تيرک دروازه برخورد کرد اما بلافاصله ايران صاحب موقعيت ديگري شد اما با بدشانسي اين موقعيت ها از دست رفت. دقيقه 35 بازيکنان قطر حمله خطرناکي انجام داد که رحمتي به خوبي اين توپ را دفع کرد.

تيم ملي در نيمه دوم بازي هجومي تري به نمايش گذاشت اما بازي بسته قطري ها کار را براي مهاجمان تيم ملي سخت کرده بود و حتي اعتراض تماشاگران را هم در پي داشت.

حملات تيم ملي ادامه داشت اما تاکتيک ايران براي باز کردن دروازه قطر مثمر ثمر واقع نشد. تيم ملي که در بازي با ازبکستان هم نمايش جالبي نداشت و توقع مي رفت امروز مقابل 100 هزار تماشاگر خودي بهتر ظاهر شود و نتيجه بهتري بگيرد بازي نااميد کننده اي نشان داد و بدون گل متوقف شد. ايران در دو بازي مرحله قبل نيز دو بار برابر قطر متوقف شده بود.

تيم ملي که در بازي اول خود در اين مرحله ازبکستان را يک بر صفر شکست داده بود با اين تساوي 4 امتيازي شد. قطر که در دو بازي قبل خود مقابل تيم هاي لبنان و کره جنوبي 3 امتياز کسب کرده بود با اين تساوي 4 امتيازي شد. در اين گروه کره با 6 امتياز اول است و ايران با 4 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.

داور استراليايي بازي به ابراهيم ماجد و سزار از قطر و تيموريان و کريمي از ايران کارت زرد نشان داد.

ترکيب تيم ملي ايران:

مهدي رحمتي، خسرو حيدري، سيد جلال حسيني، مهرداد پولادي، هادي عقيلي، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، حسين ماهيني(53- اشکان دژاگه)، احسان حاج صفي(46- محمدرضا خلعتبري)، علي کريمي و کريم انصاري فرد(90- مازيار زارع)

سرمربي: کارلوس کي‌روش
 

 


دیگر وبلاگ این نویسنده وبلاگwww.sohrabhejazi.blogfa.comاست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:40  توسط سهراب